Бєляєва, Олена МиколаївнаБеляева, Елена НиколаевнаBieliaieva, O. M.2018-01-192018-01-192016Бєляєва О. М. Освітні інновації: сутність, структура, функції, суб’єкти / О. М. Бєляєва // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 19–20.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5138Розглянуто сутність поняття «освітні інновації». Визначено структуру та функції освітніх інновацій. Показано, що домінантами інноваційної освіти є антропоцентризм, гуманізація мислення і дій як викладача, так і студента.ukосвітні інновації (ОІ)структура ОІфункції ОІантропоцентризмсуб’єкти ОІОсвітні інновації: сутність, структура, функції, суб’єктиArticle