Шевченко, Олена Миколаївна2022-05-202022-05-202022Шевченко О. М. Пісня на заняттях з української мови як іноземної / О. М. Шевченко // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 169–173.378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18323Ця стаття присвячена проблемі використання пісень на заняттях з української мови як лінгводидактичний засіб. Стаття розкриває сутність пісенної творчості як мовного матеріалу і засобу міжкультурної взаємодії. Розглядаються особливості формування мовних та комунікативних компетенцій у процесі використання пісні на занятті. У статті обґрунтовуються причини виникнення необхідності вводити пісенний матеріал до контенту навчання іноземних здобувачів вищої освіти української мови на різних етапах; з лінгвокультурологічної позиції у статті розглядається освітній потенціал пісенного матеріалу, дається обгрунтування корисності розучування українських пісень.The article studies a problem of using songs in the Ukrainian language as foreign lessons as a linguodidactical tool. The research reveals the basics of song creativity as a speech material and as a means of intercultural interaction. The paper considers features of how linguistic, speech and communicative competencies form in the process of using the song in the Ukrainian language as foreign lessons. The author proves the reasons for the necessity to introduce the song material into the content of the teaching of the Ukrainian language as foreign lessons at various stages, as well as the possible results of training students of Ukrainian speech on this material.ukгуманітаризаціяіноземні здобувачі освітидіалог культурпісняукраїнська мова як іноземнаUkrainian as a foreign languagehumanizationforeign studentsdialogue of culturessongПісня на заняттях з української мови як іноземноїSongs at the Ukrainian lessonsArticle378.001.1