Громова, Антоніна МакарівнаГромова, Антонина МакаровнаGromova, A. M.Мітюніна, Ніна ІванівнаМитюнина, Нина ИвановнаMitunina, N. I.Мартиненко, Віталій БорисовичМартыненко, Виталий БорисовичMartynenko, V. B.Талаш, Валентин ВасильовичТалаш, Валентин ВасильевичTalash, V. V.2018-01-022018-01-022013Проблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологів / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. Б. Мартиненко, В. В. Талаш // Мир медицины и биологии. – 2013. – Т. 9, № 2–1 (37). – С. 51–52.УДК 618.4+376.68https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4766Побудова заняття, поєднання теоретичної підготовки, зі спілкуванням з роділлею та породіллею, визначення просування голівки та відкриття шийки матки, відпрацювання біомеханізму пологів на сучасних фантомах, якими забезпечена наша кафедра, сприяє засвоєнню матеріалу. Так, при викладанні модуля №1 за поєднаною схемою: теорія, робота біля ліжка хворого та у фантомному класі, сприяли збільшенню середнього балу поточного рівня знань в середньому з 67,54 до 101,94 у іноземних студентів. ; Построение занятия, сочетание теоретической подготовки, в общении с роженицей и родильницей, определения продвижения головки и открытия шейки матки, отработки биомеханизме родов на современных фантомах, которыми снабжена наша кафедра, способствует усвоению материала. Так, при преподавании модуля № 1 по сочетанной схеме: теория, работа у постели больного и в фантомной классе, способствовали увеличению среднего балла текущего уровня знаний в среднем с 67,54 до 101,94 у иностранных студентов. ; Construction of the class, a combination of theoretical training, in communication with pregnant and, identification of moving head and opening of the cervix, applicate biomecanisme of birth on modern phantoms, which provided our department, promotes learning.Then, when teaching the module number 1 with a combined scheme: theory, work at the bedside and in phantom form, helped to increase the average score of the current level of knowledge on the average at 67.54 to 101.94 for our foreign students.ukінноваційні технологіїкредитно-модульна системавагітністьпологипісляпологовий періодинновационные технологиикредитно-модульная системабеременностьродыпослеродовой периодinnovative technologycredit-modular systempregnancychildbirththe postpartum periodПроблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологівПроблемы воплощения в учебный процесс иностранных студентов инновационных технологий в проведении родовProblems implementing the learning process of foreign students innovative technologies to conduct deliveriesArticle