Robinson, A.Lysanets, Yu.Лисанець, Юлія ВалеріївнаЛисанец, Юлия ВалериевнаBieliaieva, O.Бєляєва, Олена МиколаївнаБеляева, Елена Николаевна2018-06-062018-06-062018Robinson A. Implementation of the Integrative Approach to Teaching Medical English for Academic Purposes / A. Robinson, Yu. Lysanets, O. Bieliaieva // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Полтава, 31 травня–01 червня 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – C. 273–281.УДК 378.147.88https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8166У статті представлено досвід упровадження інтегративного підходу в процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань 22 «Охорона здоровʼя». Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), який укладено з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть у англомовному просторі сучасної науки і освіти; The article presents the experience of implementing the integrative approach in teaching the course in professional English for PhD students and academic staff at higher medical educational institutions that train specialists in the branch of expertise 22 “Healthcare”. The authors developed their own concept of presenting the training material. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes” (2018), which was written in the context of current trends in internationalised higher education, involving the training of specialists who will work in the modern English language educational and scientific environment; В статье представлен опыт внедрения интегративного подхода в процессе преподавания курса английского языка для научно-педагогических сотрудников и соискателей степени доктора философии в учреждениях высшего образования, осуществляющих подготовку специалистов отрасли знаний 22 «Здравоохранение». Авторами выработана собственная концепция изложения учебного материала. Предлагаемый подход апробирован при разработке учебника “Medical English for Academic Purposes” (2018), составленного с учетом современных тенденций интернационализации высшей школы, предусматривающих подготовку специалистов, которые будут работать в англоязычном пространстве современной науки и образования.enінтегративний підхідгалузь знань 22 «Охорона здоровʼя»фахова англійська мованауково-педагогічні працівникиздобувачі ступеня доктора філософіїintegrative approachbranch of expertise 22 “Healthcare”English for Professional Purposesacademic staffPhD studentsинтегративный подходотрасль знаний 22 «Здравоохранение»английский язык для профессиональных целейнаучно-педагогические сотрудникисоискатели степени доктора философииImplementation of the Integrative Approach to Teaching Medical English for Academic PurposesArticle