Лобач, Наталія ВячеславівнаЛобач, Наталия ВячеславовнаLobach, Nataliia Vyacheslavivna2017-10-052017-10-052015Лобач Н. Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів: критерії, показники та рівні сформованості / Н. Лобач // Педагогіка вищої та середної школи. – 2015. – Вип. 44. – С. 72–76.УДК 61:378https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/657У статті розглядається поняття та структура інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів, розкрито зміст поняття «критерій», визначені критерії, рівні та показники сформованості зазначеної компетентності в освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу. В статье рассматривается понятие и структура информационно -аналитической компетентности будущих врачей, раскрыто содержание понятия «критерий », определены критерии, уровни и показатели сформированности указанной компетентности в образовательной среде высшего медицинского учебного заведения. This article considers the concepts and structure of information and analytical competence of future doctors, discloses the concept of «criterion», defines the criteria and competence’s indicators of formation specified in the educational environment of higher medical school.ukінформаційно-аналітична компетентність, критерії, показники, рівні сформованостікритеріїпоказникиинформационно-аналитическая компетентностькритериипоказателиinformation and analytical competencecriteriіaindicatorsІнформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів: критерії, показники та рівні сформованостіИнформационно-аналитическая компетентность будущих врачей: критерии, показатели и уровни сформированностиInformation and analytical competence of future doctors: indicators, criteria and levels of formationArticle