Юдіна, Ксенія ЄвгеніївнаЮдина, Ксения ЕвгеньевнаYudina, K. Ye2021-01-142021-01-142017Юдіна К. Є . Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів / К. Є. Юдіна // Inovacne vyskum voblasti sociologie, psychologia politologie : medzinârodnâ vedecko-praktickâ konferencia, 10–11 marca 2017, Slädkovicovo, Slovenskä republika. – Slâdkovicovo, 2017. – С. 166–169.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14563Високі вимоги до навчального процесу у вищих навчальних закладах змушують шукати нові, більш ефективні підходи, націлені на вдосконалення методів навчання у. відповідність вимогам. У цьому сенсі проблема психофізіологічного аспекту навчання у вищих навчальних закладах набуває особливого значення. Психофізіологічна готовність до навчання передбачає розвиток багатьох процесів, які необхідно розвивані і діагностувати. Пам'ять як психофізіологічний процес є одним з основних процесів який визначає ступінь зрілості, без якого не можлива була б діяльність людини. І. М. Сєченов вказував, що без пам'яті наші відчуття і сприйняття, Зникаючи безслідно в міру виникнення, залишали б людину вічно в положенні новонародженого.ukпам'ятьнавчаннязорова пам'ятьслухова пам'ятьПсихофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладівArticle