Оленець, Світлана ЮріївнаОленец, Светлана ЮрьевнаOlenets, S.Yu.2018-05-242018-05-242018Оленець С. Ю. Розгляд основних мотиваційних факторів, що впливають на наукову діяльність студента / С. Ю. Оленець // Студентське самоврядування: 10-літній досвід і перспективи : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф., Полтава, 17-18 квітня 2018 р. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 70–72.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8038Проблема розробки ефективних стратегій, що впливають на мотивацію, залежить від виявлення конкретних мотиваційних факторів, що діють на студента під час виконання завдання наукової спрямованості. Мотиваційні фактори умовно можа поділити на: внутрішньо орієнтовані та зовнішньо орієнтовані. Внутрішня мотивація проявляється у готовності виконувати наукову роботу через зацікавленість предметом, бажання дізнаватися чи розробляти щось нове. Вона спрямована на самореалізацію, одержання насолоди від діяльності та досягнення майстерності у своїй роботі. З іншого боку, зовнішня мотивація – це мотивація до виконання та досягнення успіху для одержання певного результату; The problem of developing effective strategies that influence motivation depends on identifying the specific motivational factors that affect a student when performing a research assignment. Motivational factors can be divided into: internally oriented and external oriented. Internal motivation is manifested in the willingness to perform scientific work because of the interest in the subject, the desire to learn or develop something new. It is aimed at self-realization, enjoyment of activity and achievement of skill in its work. On the other hand, external motivation is a motivation to fulfill and achieve success in order to obtain a certain result.ukмотиваціямотивацияmotivationнаукова діяльністьнаучная деятельностьresearch activitiesРозгляд основних мотиваційних факторів, що впливають на наукову діяльність студентаРассмотрение основных мотивационных факторов, влияющих на научную деятельность студентаConsideration of the main motivational factors influencing the student's scientific activityArticle