Міщенко, Віталій ПетровичГончаренко, Людмила ЛеонідівнаЖукова, Марина ЮріївнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаПавленко, Анна ПетровнаМоргун, Зайтуна КамілівнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаМищенко, Виталий ПетровичГончаренко, Людмила ЛеонидовнаЖукова, Марина ЮрьевнаЗапорожец, Татьяна НиколаевнаПавленко, Анна ПетровнаМоргун, Зайтуна КамиловнаВеснина, Людмила ЭдуардовнаСоколенко, Валентина НиколаевнаMishchenko, V. P.Goncharenko, L. L.Zhukova, M. Yu.Zaporozhets, Т. М.Pavlenko, H. P.Morgun, Z. K.Vesnina, L. E.Sokolenko, V. M.2021-02-122021-02-121998Виховний процес на кафедрі нормальної фізіології / В. П. Міщенко, Л. Л. Гончаренко, М. Ю. Жукова [та ін. ] // Виховні можливості навчального закладу на сучасному етапі : (матеріали навч.-метод. конф.). – Полтава, 1998. – С. 78–79.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14862Предметом найголовнішої турботи вихователя є вибір студентами кваліфікації Не "спілкування", не "спілкування", не "духовного контакту" чекає студент від викладача, а реальної допомоги у підвищенні озброєння знаннями. Найбільшою мірою реалізується цей третій принцип при читанні лекцій. Методика, зміст і логіка лекцій спрямовані на формування у студентів гуманності і благородства, самовіддачі і сердя, необхідності постійно вдосконалювати свої знання.ukстудентський колективвиховний процесВиховний процес на кафедрі нормальної фізіологіїThesis