Комишан, Ірина ВадимівнаМатвієнко, Таміла Миколаївна2023-11-022023-11-022023-10-25Комишан І. В. Досвід кафедри гігієни та екології ПДМУ у використанні дидактики в процесі навчання у вищій школі / І. В. Комишан, Т. М. Матвієнко // Світ наукових досліджень. Вип. 23 : матеріали Міжнародної мультидисциплін. наук. інтернет-конф., м. Тернопіль, Україна - м. Ополе, Польща, 24–25 жовтня 2023 р. / за ред.: О. Патряк та ін. ; ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. – Тернопіль : ФОП Шпак В.Б., 2023. – С. 217–219.2786-6823 (print)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22135Дидактика сприяє поліпшенню якості навчання та підвищенню його ефективності. Об’єктом дидактики вищої школи є навчальний процес як вид діяльності. Ця галузь педагогіки допомагає діяльності того, хто навчає, і того, хто навчається, покращує їх взаємодію. Німецький педагог Вольфганг Ратке (1571-1635), винайшов «дидактику» як науку, що досліджує теоретичні основи процесу навчання. Англійський філософ Френсіс Бекон (1561-1626) визначив дидактику як самостійну наукову галузь. Як «універсальне мистецтво навчати всього всіх» трактував дидактику чеський педагог Ян Амос Коменський (1592-1670). Навчальна діяльність на кафедрі гігієни та екології ПДМУ здійснюється згідно загальних принципів навчання сформульованих ще німецьким педагогом Вольфгангом Ратке.ukдидактиканавчальний процесзагальні принципи навчаннядидактичний матеріалелектронні дидактичні матеріалиДосвід кафедри гігієни та екології ПДМУ у використанні дидактики в процесі навчання у вищій школіThesis001 (063)