Прокопенко, Вікторія ВікторівнаПрокопенко, Виктория ВикторовнаProkopenko, V. V.2021-11-052021-11-052020-11-24Прокопенко В. Окремі аспекти формування критичного мислення у здобувачів освіти під час вивчення філософських дисциплін / В.Прокопенко // Актуальні проблеми діяльності закладів освіти у контексті формування життєвих перспектив особистості : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, м. Кременчук, 24 листопада 2020 р. / за заг. ред. Ю. В. Ївженка. – Кременчук : ФОП Адаменко Ю. В., 2020. – Ч. 1. – С. 267–271.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16903Сучасний розвиток суспільства, що ставить перед людиною все нові й нові виклики, потребує гармонійно розвиненої, здатної до критичного мислення цілісну особистість, яка може швидко адаптуватися до нових умов, здатна системно мислити та комплексно вирішувати поставлені перед нею завдання. Зважаючи на це, актуальною постає проблема формування у здобувачів освіти навичок критичного мислення в умовах постійного перебування у руслі інформаційного потоку і численними спробами інформаційного маніпулювання їх свідомістю. Метою даної статті є аналіз окремих аспектів теоретичних засад формування критичного мислення у здобувачів освіти під час вивчення філософських дисциплін.ukОкремі аспекти формування критичного мислення у здобувачів освіти під час вивчення філософських дисциплінArticle371.315.6:101