Редько, І. І.Чакмазова, О.М.2020-07-072020-07-072019Редько І. І. Актуальність удосконалення якості навчання лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти / І. І. Редько, О. М. Чакмазова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 334–337.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13063Однією з головних ознак сучасної медицини є її розвиток на основі інновацій. Цей процес реалізується повною мірою в післядипломній медичній освіті, оскільки ця сфера визначає поступальний, кінцевий рух здобувача до отримання державою висококваліфікованого сучасного лікаря. Управління якістю післядипломної освіти передбачає формування чітких цілей, методів та критеріїв їх досягнення на всіх етапах підготовки спеціалістів. Недостатня здатність застосовувати набуті знання на практиці часто лежить в основі лікарських помилок та неефективних лікувальних заходів. Крім того, постійне зростання обсягів медичної інформації і відносне обмеження часу її аналізу диктує необхідність оптимізації навичок мислення. Кваліфікована підготовка лікарів-інтернів є важливим завданням сучасної післядипломної освіти. З ’являються нові вимоги до програми підготовки лікарів-інтернів з використанням у процесі підготовки сучасних технологій. Зазначені у статті форми покращення ефективності сучасної післядипломної освіти із застосуванням сучасних інноваційних технологій допоможуть суттєво покращити результативність засвоєння як теоретичної, так і практичної частини підготовки по кожній лікарській спеціальності.ukосвітня інноваціяінноваційні методи навчання у післядипломній освітілікарі-інтерниАктуальність удосконалення якості навчання лікарів-інтернів на етапі післядипломної освітиArticle378:61:614.23