Дворник, Валентин МиколайовичДворник, Валентин НиколаевичDvornyk, V. M.Кузь, Гельфіра МаліківнаКузь, Гельфира МаликовнаKuz, H. M.Тесленко, Олександра ІванівнаТесленко, Александра ИвановнаTeslenko, O. I.Тумакова, Олена БорисівнаТумакова, Елена БорисовнаTumakova, O. B.Єрис, Любов БорисівнаЕрис, Любовь БорисовнаJerys, L. B.Кузь, Віталій СергійовичКузь, Виталий СергеевичKuz, V. S.2020-07-022020-07-022020-03-19Методологія викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія, в тому числі імплантологія» в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Дворник, Г. М. Кузь, О. І. Тесленко, О. Б. Тумакова, Л. Б. Єрис, В. С. Кузь // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 63–64.378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13038Узагальнено досвід викладання ортопедичної стоматології, який базується на аналізі мотивів і установок у студентів під час практичних занять. Накопичений досвід засвідчує, що якісна підготовка можлива лише за умови глибокої мотивованої зацікавленості студентів опануванням практичних навичок і засвоєнням знань із цієї дисципліни.The article summarizes the expérience ofteaching orthopédie dentistry, based on the analysis of students' motives and attitudes during practical classes. Expérience has shown that quality training is possible only if students hâve a serious motivated interest in learning practical skills and knowledge of the discipline.ukортопедична стоматологіядіагностично-лікувальний процесмотиваціяorthopédie dentistrydiagnostic and therapeutic processmotivationМетодологія викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія, в тому числі імплантологія» в Українській медичній стоматологічній академіїArticle