Богиня, Лариса ВікторівнаСавицька, Тетяна Володимирівна2023-01-092023-01-092022-11-25Богиня Л. В. Форми візуалізації лексичного матеріалу в іншомовній авдиторії: традиції та інновації / Л. В. Богиня, Т. В. Савицька // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 27–29.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19748У статті розглянуто питання, пов’язані з набуттям мовної компетенції студентами зарубіжних країн, що вивчають українську мову як іноземну. Окреслено форми унаочнення навчального контенту, зокрема для опанування лексики. Наведено приклади застосування таких форм візуалізації як презентація й хмари тегів.The article deals with issues related to acquiring language competence by students from foreign countries studying Ukrainian as a foreign language. Various forms of visualization of educational content are outlined, in particular for mastering vocabulary. Examples of using such forms of visualization as presentations and tag clouds are given in the article.ukіноземні здобувачі освітиформи візуалізаціїнавчальна презентаціяхмари тегівforeign studentsvisualization formseducational presentationstag cloudsФорми візуалізації лексичного матеріалу в іншомовній авдиторії: традиції та інновації