Solohor, I. M.Kostenko, V. G.Znamenska, I. V.Сологор, Ірина МиколаївнаКостенко, Вікторія ГеннадіївнаЗнаменська, Іванна Владиславівна2024-02-282024-02-282024Solohor I. M. Role-plays in facilitating ESP learning / I. M. Solohor, V. G. Kostenko, I. V. Znamenska // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 362–365.УДК 378.016https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23086У роботі висвітлюються аспекти використання ігрового навчального моделювання при навчанні іноземної мови здобувачів освіти медичного ЗВО, який поєднує властивості й можливості різних форм і методів інтерактивного навчання, та передбачає імітаційну модель професійної і суспільної поведінки майбутнього фахівця.This article discusses the significance of role-plays as an efficient pedagogical resource in improving the English language proficiency of medical students who are studying English as a foreign language at medical universities. Role-plays place emphasis on developing communication skills, acquiring medical terminology in English, and enhancing cultural competence.enіноземна мованавчально-рольова гракомунікативні вмінняforeign languageeducational role-playcommunicative skillsRole-plays in facilitating ESP learningArticle