Ткаченко, Павло ІвановичКоротич, Наталія МиколаївнаКоротич, Євгенія ОлександрівнаДоленко, Ольга БорисівнаВащенко, Ірина ЮріївнаТкаченко, Павел ИвановичКоротич, Наталия НиколаевнаКоротич, Евгения АлександровнаДоленко, Ольга БорисовнаВащенко, Ирина ЮрьевнаTkachenko, P. I.Korotich, N. N.Korotich, E. A.Dolenko, O. B.Vashchenko, I. Yu.2017-11-162017-11-162011Юридичні аспекти відповідальності за неякісне надання стоматологічних послуг / П. І. Ткаченко, Н. М. Коротич, Є. О. Коротич [та ін.] // Український стоматологічний альманах. – 2011. – № 2. – С. 73–75.[616.31:614.25]:347.471.032https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2984Проведено аналіз 38 судових справ з приводу неякісного надання стоматологічних послуг. Визначено способи доведення пацієнтом в судовому процесі юридичної відповідальності лікаря-стоматолога, запропоновані рекомендації практикуючим лікарям, облік яких захистить їх від можливості стати суб'єктом юридичної відповідальності. Проведено анализ 38 судебных дел по поводу некачественного предоставления стоматологических услуг. Определены способы доведения пациентом в судебном процессе юридической ответственности врача-стоматолога, предложены рекомендации практикующим врачам, учет которых защитит их от возможности стать субъектом юридической ответственности. The 38 judicial cases about low – quality of stomatological treatment had analyzed. There were proved the judicial responsibility of stomatologist in justice and demonstrated the pathways of their realization for the patients. The judicial recommendations were completed with account of these judicial cases experience and defend from facilities to become to the subject of the judicial responsibility.ukстоматологсуб'єкт юридичної відповідальностіпацієнтсубъект юридической ответственностистоматологпациентstomatologistsubject of the judicial responsibilitypatientЮридичні аспекти відповідальності за неякісне надання стоматологічних послугЮридические аспекты ответственности за некачественное предоставление стоматологических услугLegal aspects of responsibility for the poor provision of dental servicesArticle