Проніна, Олена МиколаївнаКоптев, Михайло МиколайовичДанильченко, Світлана ІванівнаБілич, Анатолій МиколайовичПоловик, Олександр ЮрійовичПронина, Елена НиколаевнаКоптев, Михаил НиколаевичДанильченко, Светлана ИвановнаБилыч, Анатолий НиколаевичПоловик, Александр ЮрьевичPronina, E.Koptev, M.Danilchenko, S.Bilych, A.Polovik, O.2017-11-072017-11-072014Формування клінічного мислення у студентів під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатомії / О. М. Проніна, М. М. Коптев, С. І. Данильченко [та ін.] // Експериментальна І Клінічна Медицина. – 2014. – № 2 (63). – С. 25–28.УДК 616-089+611.91:378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2416Клінічне мислення є невід’ємною складовою професійної діяльності кожного лікаря. Формування його у студентів починаючи з перших років навчання є одним із головних завдань навчального процесу в медичному ВНЗ. Описано використання інноваційних технологій навчання, таких як ділові ігри, метод кейсів, метод «мозкового штурму», інтерактивні лекції, які допомагають у формуванні клінічного мислення при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії; Клиническое мышление является неотъемлемой составляющей профессиональной деятельности каждого врача. Формирование его у студентов начиная с первых лет обучения является одной из главных задач учебного процесса в медицинском вузе. Описано использование инновационных технологий обучения, таких как деловые игры, метод кейсов, метод «мозгового штурма», интерактивные лекции, помогающих в формировании клинического мышления при изучении оперативной хирургии и топографической анатомии. Clinical thought is the inalienable constituent of professional activity of every doctor. Students since the first years of teaching have forming of him one of main tasks of educational process in the medical institute of higher. The use of innovative technologies of teaching is described, such as business games, method of keysov, method of «cerebral assault», interactive lectures, helping in forming of clinical thought at the study of operative surgery and topographical anatomy.ukинновационные технологии обученияклиническое мышлениеопера­ тивная хирургия и топографическая анатомияinnovative technologies o f teachingclinical thoughtoperative surgery and topographical anatomyінноваційні технології навчанняклінічне мисленняоперативна хірургія та топографічна анатоміяФормування клінічного мислення у студентів під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатоміїФормирование клинического мышления у студентов при изучении оперативной хирургии и топографической анатомииFormation of clinical thinking in students during the study of operative surgery and topographic anatomyArticle