Ройко, Наталія ВіталіївнаФиленко, Борис МиколайовичСтарченко, Іван ІвановичЧерняк, Валентина ВолодимирівнаПроскурня, Сергій Анатолійович2025-03-202025-03-202025-03-20Роль основ патології в багаторівневій системі вищої сестринської освіти / Н. В. Ройко, Б. М. Филенко, І. І. Старченко, В. В. Черняк, С. А. Проскурня // Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 20 березня 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 214–215.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25895Реформа сестринської справи потребує великої кількості фахівців нової формації, а отже, підвищення рівня їхньої освіти. Уведення багаторівневої системи навчання медичних сестер дає можливість повнішої та конкретнішої підготовки фахівців для практичної охорони здоров'я. Концепція безперервної багаторівневої вищої медичної освіти реалізується шляхом викладання предмета від вивчення типових форм патології на фундаментальному рівні до аналізу конкретних, модельних ситуацій (синдромів і хвороб) на етапі клінічної підготовки. Nursing reform requires a large number of newly trained specialists and, therefore, an increase in their level of education. The introduction of a multi-level system of nursing education enables more complete and specific training of specialists for practical healthcare. The concept of continuous multi-level higher medical education is implemented by teaching the subject from the study of typical forms of pathology at the fundamental level to the analysis of specific, model situations (syndromes and diseases) at the stage of clinical training.ukпатологіябагаторівнева системавища медсестринська освітаpathologymultilevel systemhigher nursing educationРоль основ патології в багаторівневій системі вищої сестринської освітиArticle