Шешукова, Ольга ВікторівнаТруфанова, Валентина ПетрівнаПоліщук, Тетяна ВікторівнаПадалка, Аліна ІванівнаКазакова, Катерина СтаніславівнаБауман, Софія Сергіївна2018-11-022018-11-022018Співпраця викладача і лікаря-інтерна - шлях до підвищення якості навчання / О. В. Шешукова, В. П. Труфанова, Т. В. Поліщук [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 252–253.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8851Досліджено систему партнерства викладача і студента як найпродуктивніший важіль удосконалення діяльності вищої школи. Доведено, що командна діяльність і взаємовідносини, що виникають на її основі в навчально-виховному процесі, підвищують якість навчання, розкривають творчий потенціал лікарів-інтернів, забезпечують їх активну участь у навчанні, стимулюють до пізнання. The most productive level o f higher education is a partnership system that requires interaction and interactive collaboration. Team activity and relationships arising on its basis in the educational process improve the quality o f education, reveal the creative potential o f interns, provide them with active participation and stimulate knowledge.ukвзаємодіяінтерактивне навчаннялікарі-інтерниСпівпраця викладача і лікаря-інтерна - шлях до підвищення якості навчанняArticle