Гринь, Володимир ГригоровичГринь, Катерина ВікторівнаДельва, Михайло ЮрійовичГерасименко, Лариса ОлександрівнаКостиленко, Юрій Петрович2024-09-022024-09-022024Компетентнісний підхід для формування креативної та мотивованої особистості здобувача вищої медичної освіти / В. Гринь, К. Гринь, М. Дельва [та ін.] // Витоки педагогічної майстерності. – 2024. – Вип. 33. – С. 31–41.УДК 378.147:61https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24529Першочерговою в сучасній вищій медичній школі є проблема покращення якості знань та навичок випускників, як майбутніх фахівців медичної сфери. Введення нових освітніх стандартів передбачає перехід до компетентнісно-орієнтованої освіти, коли в результаті інтегрування понять знання-розуміння-навички формуються здатність і готовність до професійної діяльності, що позначаються як компетенції. Автори прагнуть з’ясувати можливість формування якості креативної та мотивованої особистості студентів-медиків на основі традиційних та новітніх підходів. Методи дослідження: аналіз науково-методичних, навчальних літературних джерел та узагальнення власного та університетського досвіду проведення занять. Результати: розширення форм та технологій викладання фундаментальних та клінічних дисциплін спрямоване на формування у студентів професійної мотивації для здійснення їхньої подальшої професійної діяльності, закріплення й конкретизацію отриманих знань та навичок. At present, higher medical schools are facing the issue of developing optimal teaching methods that guarantee the development of deeper knowledge in students that will allow them to perform their professional activities as doctors. At the current stage of development of higher education, the priority is to improve the quality of knowledge and skills of graduates as future medical professionals. The introduction of new educational standards implies a transition to competence-based education, when the integration of the concepts of knowledge-understanding-skills results in the development of the ability and readiness for professional activity, which are referred to as competences. The aim is to find out the possibility of forming the quality of creative and motivated personality of medical students on the basis of traditional and modern approaches. Research methods: analysis of scientific, methodological, educational literature sources and generalisation of own and university experience in conducting classes. Results: the expansion of forms and technologies of teaching fundamental and clinical disciplines is aimed at forming students' professional motivation for their further professional activity, consolidation and specification of the acquired knowledge and skills.ukвища медична освітакомпетентнісний підхіднавчальний процесздобувачі освітиhigher medical educationcompetence-based approacheducational processstudentsКомпетентнісний підхід для формування креативної та мотивованої особистості здобувача вищої медичної освітиCompetence-based approach for the formation of creative and motivated personality of higher medical education studentsArticle10.33989/2075-146x.2024.33.309941