Могильник, Антон ІгоровичВішнікіна Л. П.Тарасенко, Костянтин ВолодимировичДавиденко, Аліна Володимирівна2024-12-022024-12-022024«Кліпове мистення» в контексті методології викладання в закладах вищої освіти / А. І. Могильник, Л. П. Вішнікіна, К. В. Тарасенко, А. В. Давиденко // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : збірка тез та статей наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава 30-31 жовтня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 108–112.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25386Кліповість – це системна проблема, яка стосується далеко не лише мислення. Виникнення «кліпового мислення» багато в чому детерміновано способом передачі інформації за допомогою сучасних гаджетів, поширенням мережі Internet і особливостями її засвоєння в умовах кліп-культури. Складні тексти сучасна молодь відмовляється сприймати через маленький екран цифрового ґаджета, звуження кута зору і постійного скролінгу тексту, що послаблює ефективність сприйняття інформації. Особливості сучасного способу сприйняття інформації мають сумне продовження у системі вищої освіти, коли студенти в усьому покладаються на допомогу електронного помічника не приділяючи жодної уваги запам’ятовуванню, не кажучи про процес осмислення наукового тексту. В результаті формування фрагментарної свідомості у більшості студентів спостерігається дефіцит формування поняттєвого та критичного мислення, здобувачі освіти звикають до узагальнених понять і рідко замислюються про причинно-наслідкові зв’язки.ukкліпове мисленнясприйняття інформаціїнавчання студентівінформаційний простірмультизадачність суспільстваактуалізація інформаціїцифрові ґаджети«Кліпове мистення» в контексті методології викладання в закладах вищої освітиArticle