Зигун, Ірина ВолодимирівнаЮфименко, Вікторія Георгіївна2018-11-272018-11-271996Зигун І. В. Вивчення фонетичних засобів мовлення на заняттях із студентами іноземцями / І. В. Зигун, В. Г. Юфименко // Удосконалення навчання практичним навичкам : матеріали конф. – Полтава, 1996. – С. 21–22.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9057Вивчення фонетичних засобів мовлення у вузі має ряд особливостей. Інформування фонетичних навичок проходить з деяким прискоренням процесу засвоєння інших аспектів мови, оскільки без оволодіння правильної вимови неможливе успішне формування уміння слухати, говорити, читати і писати. зразок будь-якої звукової одиниці обов'язково проходить на рівні актуального усвідомлення, поступово опускаючись на рівень свідомого, а потім і несвідомого контролю. Розглядаючи формування «правильної вимови» як кінцевої мети заняття з фонетики, потрібно враховувати і можливості збереження у мовленні іноземців, стійкого акценту і у цьому зв'язку доцільно обмежитися вимовою, достатньою для адекватного розуміння при спілкуванні. Для полегшення досягнення цієї мети використовують роботу з посібниками, усну розповідь, бесіду. Найбільшого поширення серед викладачів і студентів набула робота з посібниками і аудіювання як під час аудиторних занять, так і в процесі самостійного опрацювання певної теми.ukіноземні студентифонетичні засоби мовленнястуденти-іноземцінавчання іноземних громадянукраїнська моваукраїнська мова за професійним спрямуваннямстуденти-медикивимовафонетичні навичкиаудіюванняіноземці в Україніукраїнська мова як іноземнаВивчення фонетичних засобів мовлення на заняттях із студентами іноземцямиArticle