Іваницька, Олена СергіївнаРибалов, Олег ВасильовичІваницький, Ігор ОлексійовичIvanitska, O.Rybalov, O.Ivanitskiy, I.2018-03-142018-03-142013Іваницька О. С. Інтерактивні методи навчання як умова ефективної пізнавальної діяльності студентів / О. С. Іваницька, О. В. Рибалов, І. О. Іваницький // Кредитно‒модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі : матеріали Х ювілейної Всеукр. навч.‒наук. конф. з міжнар. участю, Тернопіль,18‒19 квітня 2013 р. – Тернопіль, 2013. – С. 308‒311.УДК 614.253.52 (07.07)УДК 616.31 – 089+378. 147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6749У статті підкреслюється, що інтеграція України у світовий та європейський освітні простори вимагає модернізації української вищої освіти, вдосконалення методів та засобів навчання. Автори пов’язують підвищення ефективності пізнавальної діяльності студентів із широким застосуванням інтерактивних методів навчання в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу . Це досягається завдяки творчій співпраці викладача та студента, який отримує можливість повною мірою розкрити свої здібності й таланти; Article postulates that Ukraine’s integration into the World and European educational spaces demands the modernization of Ukrainian higher education as well as the improvement of methods and means of education. Authors link the increase of students’ cognitive activity effectiveness with the wide implementation of interactive methods of education under the conditions of credit-modular system of educational process organization. It could be achieved by means of creative cooperation between instructor and student who gets the possibility to show all his or her abilities and talents.ukінтерактивні методи навчаннякредитно-модульна система навчаннявикладачстудентиinteractiv educational methodscredit-modular system educationalinstructorstudentІнтерактивні методи навчання як умова ефективної пізнавальної діяльності студентівInteractiv educational methods as the condition of students’ effective cognitive activityArticle