Kostenko, V.Znamenska, I.Solohor, I.Trusova, L.Honcharova, Ye.Костенко, Вікторія ГеннадіївнаЗнаменська, Іванна ВладиславівнаСологор, Ірина МиколаївнаТрусова, Людмила ВасилівнаГончарова, Євгенія Євгенівна2024-06-262024-06-262024Syntax patterns of headlines in printed commercial advertisements promoting dental products to dental professionals / V. Kostenko, I. Znamenska, I. Solohor // Сучасні тенденції дослідження та викладання іноземних мов : матеріали ІІІ Міжнар. онлайн-конф. (Полтава, 16–17 травня 2024 р.). – Полтава : Астрая, 2024. – С. 188–193.UDC 81`33https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24192This article provides the analysis of syntactic patterns in headlines of printed commercial advertisements in the dentistry targeted to dental professionals. These headlines, typically short, concise, and imperative sentences, often begin with action verbs that urge immediate action. Strategically positioned at the top of the advertisement for maximum impact, they highlight product benefits and user outcomes, and often enhanced by complementary images for visual appeal. У запропонованій статті проаналізовані синтаксичні моделі заголовків друкованої комерційної реклами у сфері стоматології, орієнтованої на фахівців у зазначеній галузі. Досліджені заголовки, зазвичай короткі, лаконічні та наказові речення, часто починаються з дієслів, що спонукають до негайної дії. Стратегічно розміщені на початку рекламного повідомлення для максимального впливу, вони підкреслюють переваги продукту та результати його використання для користувача. Заголовки часто супроводжуються додатковими зображеннями для візуальної привабливості.encommercial advertisementsheadlinessyntax patternsimperative sentencesfunctional types of imperativesкомерційна рекламазаголовкисинтаксичні моделіімперативні реченняфункціональні типи імперативівSyntax patterns of headlines in printed commercial advertisements promoting dental products to dental professionalsArticle