Соколов, Віктор МиколайовичКазаков, Юрій МихайловичАветіков, Давид Соломонович2017-11-302017-11-302016Соколов В. М. Алгоритм формування клінічного мислення майбутніх лікарів на курсі пластичної та реконструктивної хірургії / В. М. Соколов, Ю. М. Казаков, Д. С. Аветіков // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 208–209.УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3639Нині на порядку денному стоїть питання про зміну парадигми змісту і методу в сучасній освіті, технологічна платформа якої (лекційно-семінарська модель) залишалася практично незмінною вже понад 100 років! Ця модель була успішно реалізована в кращих радянських закладах. Проте спроба її поширення за рахунок адміністративних і стандартизуючих процедур на всі навчальні заклади призвела до загальної імітації, "коли одні роблять вигляд, що навчаються, а інші – вчать"! Творчий, IV рівень, - це завдання, алгоритм рішення якого невідомий. У цих умовах єдиний шлях рішення за- вдань – самостійний пошук нових, невідомих ще даних або способів дії. Але ми вважаємо, що завдання IV рівня найдоцільніші на старших курсах, переважно для студентів 5 курсу, при вивченні пластичної та реконструктивної хірургії зокрема. На кафедрі працює студентський гурток, члени якого мають можливість поглибити знання і вміння. Це також, безумовно, вдосконалює клінічне мислення майбутніх лікарів.ukміжпредметна інтеграціяклінічне мисленняінноваційні технологіїАлгоритм формування клінічного мислення майбутніх лікарів на курсі пластичної та реконструктивної хірургіїArticle