Шерстюк, Наталія ОлександрівнаSherstiuk, N. O.Шерстюк, Наталия АлександровнаТанько, Наталія ГригорівнаTanko, N. H.Танько, Наталия Григорьевна2020-11-272020-11-272020Шерстюк Н. О. Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО / Н. О. Шерстюк, Н. Г. Танько // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 422–425.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14074У статті розглядається роль предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Глобалізація, соціальна і економічна інтеграція мали значний вплив на формування нових підходів у викладанні іноземної мови, що дозволяє найбільш ефективно вирішувати завдання підготовки в вузах кваліфікованих фахівців у всіх галузях зі знанням іноземної мови, зокрема, мови професії. Досягнення цієї мети забезпечується встановленням безпосереднього зв'язку між іноземною мовою і предметом спеціальності, де іноземна мова використовується одночасно як об'єкт вивчення і як засіб у вивченні предмета.The article is devoted to the role of the subject-language integrated teaching of students of non-linguistic specialties of higher educational institution. Globalization, social and economic convergence have had a significant impact on language learning. CLIL is a dual-focused educational approach in which the non-language subject is taught with and through a foreign language with the objective of achieving the best possible results in the shortest time.ukпрофесійна компетентністьінтегроване навчанняінтеграціяпрофесійна комунікаціяіноземна мова для немовних спеціальностейprofessional competenceintegrated trainingintegrationprofessional communicationforeign language for non-linguistic specialtiesВивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВОArticle378.6.016:81'243.147.091.33