Оленець, Світлана ЮріївнаОленец, Светлана ЮрьевнаOlenets, S. Yu.2017-11-222017-11-222016Оленець С. Ю. Використання ментальних карт на заняттях з медичної інформатики / С. Ю. Оленець // Материали за 12-а международна научна практична конференци, «Ключови въпроси в съвременната наука -2016», (15-22 април, 2016). – София, 2016. – Т. 9. – С. 69–71.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3308Відомо, що якщо інформація представлена лише у вигляді тексту, її засвоює близько 70% студентів. Однак, додавши до неї малюнки, схеми або таблиці, засвоєння зростає до 95 %. Саме тому для покращення засвоєння інформації можна користуватися відповідними прийомами, такими наприклад як ментальні карти; Известно, что если информация представлена только в виде текста, ее усваивает около 70% студентов. Однако, добавив к ней рисунки, схемы или таблицы, усвоение возрастает до 95%. Именно поэтому для улучшения усвоения информации можно пользоваться соответствующими приемами, такими например как ментальные карты; Well known that if information is presented in text only, it is assimilated by about 70% of students. However, adding to it drawings, diagrams or tables, assimilation increases to 95%. That is why, to improve the assimilation of information, you can use appropriate techniques, such as mental maps.ukкарти пам'ятікарты памятиmemory cardефективне навчанняэфективное обучениеeffective learningВикористання ментальних карт на заняттях з медичної інформатикиИспользование ментальных карт на занятиях по медицинской информатикеUse of mental maps in medical computer science classesArticle