Лещенко, Тетяна ОлександрівнаБондар, Наталія Василівна2020-05-202020-05-202020-03Лещенко Т. О. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів / Т. О. Лещенко, Н. В. Бондар // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнародною участю. – Полтава, 2020.– С. 122–123.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12742Обґрунтовано ефективність використання кейс-методу в контексті інтерактивних технологій. Окреслено умови і шляхи використання Case-study в процесі навчання української мови як іноземної. Акцентовано на потенціалі аналізованого методу, який активно використовується у вітчизняній вищій освіті.ukінтерактивні методикейс-технологіяукраїнська мова як іноземнапроблемна ситуаціяКейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентівArticle378.001.1