Костенко, Віталій ОлександровичКостенко, Вікторія ГеннадіївнаАкімов, Олег ЄвгеновичДенисенко, Софія ВалеріївнаЗаколодна, Олена ЕдуардівнаМіщенко, Артур ВолодимировичНазаренко, Світлана МиколаївнаСоловйова, Наталія Веніамінівна2025-06-052025-06-052025-05-15Когнітивні та метакогнітивні стратегії у підготовці до субтестів з патофізіології як складових іспиту «Крок 1» та іспиту з іноземної мови професійного спрямування / В. О. Костенко, В. Г. Костенко, О. Є. Акімов [та ін.] // Від експериментальної та клінічної патофізіології до досягнень сучасної медицини і фармації : матеріали VІІ наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених з міжнар. участю, 15 травня 2025 р. – Харків, 2025. – С. 170–171.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26517Застосування когнітивних та метакогнітивних стратегій у підготовці до іспиту «Крок 1» і тестування з іноземної мови професійного спрямування дозволяє значно покращити академічні результати студентів, посилює здатність до самоаналізу, адаптивного мислення та ефективної роботи з професійною інформацією. Інтеграція патофізіологічних і мовних компонентів сприяє формуванню цілісної клініко-мовної компетентності майбутнього лікаря.ukкогнітивні стратегіїметакогнітивні стратегіїпатофізіологіямедична освітаКогнітивні та метакогнітивні стратегії у підготовці до субтестів з патофізіології як складових іспиту «Крок 1» та іспиту з іноземної мови професійного спрямуванняThesis