Ліхачов, Володимир КостянтиновичШиманська, Яніна ВікторівнаТарановська, Олена ОлексіївнаДобровольська, Людмила МиколаївнаМакаров, Олег Геннадійович2019-04-082019-04-082019Кейс-технології як продуктивний засіб формування компетентнісних професійних навичок на етапі медичної післядипломної освіти / В. К. Ліхачов, Я. В. Шиманська, О. О. Тарановська [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 132–136.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10025Доведено, що одним із найефективніших засобів підвищення ефективності пізнавальної активності студентів є використання в навчальному процесі післядипломної освіти інтерактивних технологій навчання. При інтерактивній технології (кейс-технології) відбувається вироблення знань, а не засвоєння готових знань.Відповіді на запитання необхідно знаходити самостійно; One of the most effective means of increasing the efficiency of students cognitive activity is the use of interactive learning technologies in the postgraduate education process. With interactive technology (case-study), there is the development of knowledge, rather than mastering the ready-made knowledge. Students should find answers to the questions on their own.ukінтерактивні технології навчаннякейс-методпіслядипломна освіталікар-курсантмедична освітаinteractive learning technologiescase-studypostgraduate educationmedical educationresidentКейс-технології як продуктивний засіб формування компетентнісних професійних навичок на етапі медичної післядипломної освітиArticle