Бак, Оксана Василівна2019-05-292019-05-292019Бак О. В. Комунікативні on-line сервіси бібліотеки УМСА [Електронний ресурс] / О. В. Бак // Сучасна бібліотека: проблеми, досвід та вектори розвитку : матеріали наук.-практ. інтернет-конференції, м. Харків, 28–29 травня 2019 р. – Харків : наукова бібліотека НфаУ, 2019. – Режим доступу : http://lib.nuph.edu.ua/fullis/konf_280519/Bak_O_V.pdfУДК 027.7:61:004.77(477.53)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10472У статті розглянуто роль on-line сервісів як каналів комунікації бібліотек. Висвітлені основні платформи для спілкування у віртуальному просторі з читачами, переваги, критерії вибору ресурсу, ефективність для утримання своїх позицій в комунікаційному просторі. Показані основні тенденції при роботі через соціальні мережі та інші канали; В статье рассмотрено роль on-line сервисов как каналов коммуникации библиотек. Отображены основные платформы для общения в виртуальном пространстве с читателями, преимущества,критерии выбора ресурса, эффективность для удержания своих позиций в коммуникативном пространстве. Показаны основные тенденции при работе через социальные сети и другие каналы; There is considered the role of on-line services, as communication channels of libraries in the article. The main platforms for communication in the virtual space with readers, advantages, criteria of resource selection, efficiency for keeping their positions in the communication space are highlighted. The main tendencies for work through social networks and other channels are shown.ukбібліотека УМСАсоціальні мережіsmmмаркетингкомунікаціянетикетбиблиотека УМСАсоциальные сетиsmmмаркетингкоммуникациянетикетUMSA librarysocial networkssmmmarketingcommunicationnon-lecturesКомунікативні on-line сервіси бібліотеки УМСАArticle