Громова, Антоніна МакарівнаМітюніна, Ніна ІванівнаЛяховська, Тетяна ЮріївнаТалаш, Валентин ВасильовичПрилуцька, Неоніла Олексіївна2023-09-212023-09-212023Виклики сучасної медичної освіти / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, Т. Ю. Ляховська [та ін.] // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 41–43.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21678Висвітлено основні рівні підготовки майбутніх спеціалістів: безперервний професійний ріст, формальна, інформальна, неформальна освіта. Перший рівень - додипломна освіта, яку здобувач отримує під час навчання в університеті. Другий рівень - післядипломна освіта, тобто інтернатура. Третій рівень - це неформальна й інформальна освіта (самоосвіта).The article reflects the main levels of training of future specialists: continuous professional growth, formal, informal, nonformal education. The first level is an undergraduate education, which the applicant receives during his studies at a university. The second level is postgraduate education, internship. The third level is non-formal and informal education (selfeducation).ukновітні технологіїнеформальна освітабезперервний професійний розвитокакадемічна доброчесністьстимуляційні центриthe latest technologiesnon-formal educationcontinuous professional developmentacademic integritystimulation centersВиклики сучасної медичної освітиArticle