Гриньова, Марина ВiкторiвнаГринева, Марина ВикторовнаHryniova, M. V.Варданян, Анаіт ОганесівнаВарданян, Анаит ОганесовнаVardanian, A. O.2018-06-062018-06-062018Гриньова М. В. Теоретичний аналіз компетентності як ключового поняття педагогіки / М. В. Гриньова, А. О. Варданян // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Полтава, 31 травня–01 червня 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – С. 76–79.УДК 37.0https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8168У статті досліджено сутність ключового поняття педагогіки – «компетентність», проведено загальний та порівняльний аналіз дефініцій до розуміння компетентності в сучасних наукових дискурсах. Спираючись на розглянуті визначення і використовуючи теоретичний аналіз, визначено, що в контексті дослідження, під компетентністю розуміємо професійну якість, уміння актуалізувати в певній ситуації отримані знання та досвід, у контексті як соціальних, так і професійних ситуацій з урахуванням зовнішніх обставин; В статье исследована сущность ключевого понятия педагогики – «компетентность», проведен общий и сравнительный анализ дефиниций к пониманию компетентности в современных научных дискурсах. Опираясь на рассмотренные определения и используя теоретический анализ, определено, что в контексте исследования, под компетентностью понимаем профессиональное качество, умение актуализировать в определенной ситуации полученные знания и опыт в контексте как социальных, так и профессиональных ситуаций с учетом внешних обстоятельств; The article examines the essence of the key concept of pedagogy – “competence”. General and comparative analysis of definitions towards the understanding of competence in modern scientific discourses has been conducted. Based on the definition considered and using theoretical analysis, it is determined that in the context of the study competence is understood as a professional quality, the ability to actualize the knowledge and experience acquired in a given situation in the context of both social and professional situations, taking into account external circumstances.ukкомпетентністьфахівецьстуденти вищих навчальних закладівпрофесійна компетентністьпідхідкомпетентностьспециалистстуденты высших учебных заведенийпрофессиональная компетентностьподходcompetencespecialiststudents of higher educational establishmentsprofessional competenceapproachТеоретичний аналіз компетентності як ключового поняття педагогікиArticle