Ждан, Вячеслав МиколайовичКітура, Євдокія МихайлівнаБабаніна, Марина ЮріївнаКир'ян, Олена АнатоліївнаТкаченко, Максим Васильович2021-12-212021-12-212021-11-25Формуванння сучасного іміджу викладача вищої школи / В. М. Ждан, Є. М. Кітура, М. Ю. Бабаніна, О. А. Кир’ян, М. В. Ткаченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 10–13.74.58+81.2378.6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17284В статті розглянуто визначення і значення іміджу викладача вищої школи, важливі складові іміджу: перше враження, професіоналізм, глибина знань, широкий кругозір, ентузіазм. Виділено п’ять основних етапів формування іміджу викладача вищої школи.The article considers the definition and significance of the image of a high school teacher, important components of the image: first impression, professionalism, depth of knowledge, broad outlook, enthusiasm. There are five main stages in the formation of the image of a high school teacher.В статье рассмотрены определение и значение имиджа преподавателя высшей школы, важные составляющие имиджа: первое впечатление, профессионализм, глубина знаний, широкий кругозор, энтузиазм искренность. Выделено пять основных этапов формирования имиджа преподавателя высшей школы.ukіміджвища школавикладачпрофесіоналізмimagehigher schoolteacherprofessionalismимиджвысшая школапреподавательпрофессионализмФормуванння сучасного іміджу викладача вищої школиArticle478.124/.127