Катеренчук, Іван ПетровичТкаченко, Лідія АфанасіївнаГуцаленко, Ольга ОлексіївнаКушнір, В. С.Ізмайлов, Герман ІгоровичМ'якінькова, Маргарита Іванівна2024-07-312024-07-311999Аналіз конкретних ситуацій як сучасний метод оптимізації навчального процесу / І. П. Катеренчук, Л. А. Ткаченко, О. О. Гуцаленко [та ін.] // Сучасні методи організації навчального процесу та їх оптимізація : матеріали навч.-метод. конф., 25 березня 1999 р. – Полтава, 1999. – С. 58–60.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24312На кафедрі госпітальної терапії в процесі розв’язання конкретної ситуації студенти, як правило, діють відповідно до набутого досвіду, практики, тобто застосовують у навчанні ті засоби, методи і критерії аналізу, які були набуті ними в процесі навчання на попередніх курсах та на виробничій практиці. При цьому студенти нерідко з'ясовують, що деякі точки зору, критерії оцінки і вибір рішень, методи аналізу, які раніше вважалися правильними і достатньо надійними, можуть у певних ситуаціях бути неефективними, а то і помилковими. Під впливом навчальної роботи над конкретними ситуаціями традиційні підходи поступово руйнуються як непродуктивні. Формується нова система прийомів і методів роботи, змінюється рівень знань студентів.ukнавчальний процесгоспітальна терапіяАналіз конкретних ситуацій як сучасний метод оптимізації навчального процесуArticle