Глобина, Людмила ВикторовнаГлобіна, Людмила ВікторівнаGlobina, L.2017-12-272017-12-272014Глобина Л. В. Лексическое противопоставление при обучении русскому языку в иноязычной аудитории / Л. В. Глобина // Імідж сучасного педагога. – 2014. – № 6 (145). – С. 33–36.УДК 811.161.1’373:378.147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4641Анализируются оппозитные отношения между лексическими единицами, что позволяет активизировать процесс изучения языка как иностранного; Аналізуються опозитні відносини між лексичними одиницями, що дозволяє активізувати процес вивчення мови як іноземної; The author analyses opposed relationships between lexical units that allow intensifying the process of learning a foreign language.ruязыковое значениелексическое противопоставлениеоппозитные отношенияпсихолингвистический экспериментмовне значеннялексичне протиставленняопозитні відносинипсихолінгвістичний експериментlinguistic meaninglexical oppositionopposed relationshipspsycholinguistic experimentЛексическое противопоставление при обучении русскому языку в иноязычной аудиторииЛексичне протиставлення при навчанні російської мови в іншомовній аудиторіїLexical opposition in teaching Russian to speakers of other languagesArticle