Глобина, Людмила ВикторовнаБогиня, Лариса ВикторовнаГлобіна, Людмила ВікторівнаБогиня, Лариса ВікторівнаGlobina, L.Boginya, L.2017-12-282017-12-282012Глобина Л. В. Полевый подход при изучении русского языка как иностранного / Л. В. Глобина, Л. В. Богиня // Імідж сучасного педагога. – 2012. – № 6 (125). – С. 54–57.УДК 811.161.1'02'37(07)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4715Рассматриваются возможности использования семантической модели лексико-семантического поля партитивной лексики в практике преподавания русского языка как иностранного; Розглядаються можливості використання семантичної моделі лексико-семантичного поля партитивної лексики у практиці викладання російської мови як іноземної; The article discusses the possibilities of use the semantic model of the lexical- semantic field of the partitive lexis in the experience of teaching Russian as a foreign Language.ruлексико-семантическое полепартитивная лексикаядроперифериясемалексико-семантичне полепартитивна лексикаядропериферіясемаlexical-semantic fieldpartitive lexisa nucleusperipherysemaПолевый подход при изучении русского языка как иностранногоПолевий підхід під час вивчення російської мови як іноземноїField approach in the study of Russian as a Foreign LanguageArticle