Богиня, Лариса ВікторівнаГорбенко, Євгенія Валеріївна2020-12-022020-12-022020Богиня Л. В. Формування навчально-пізнавальних стратегій на етапі підготовки іноземних громадян до вступу у заклади вищої освіти України / Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 47–50.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14166Окреслено наукові підходи до розробки проблеми стратегій вивчення мови як іноземної. Розглянуто найбільш поширені у науковій літературі визначення поняття «навчальні стратегії». Висвітлено питання класифікації навчальних стратегій. Проаналізовано шляхи формування навчально-пізнавальних стратегій під час навчання іноземних громадян на етапі підготовки до вступу у заклади вищої освіти України.The scientific approaches to the development of a strategy for learning a language as a foreign were highlighted. The most common concepts of "educational strategies” in the scientific literature are considered. The ways of forming of educational and cognitive strategies at the stage ofpreparing foreign citizens for admission to higher education of Ukraine were explored.ukнавчальні стратегіїіноземні слухачіпочатковий етап навчаннямова як іноземнаforeign studentsinitial stage of learninglanguage as a foreignФормування навчально-пізнавальних стратегій на етапі підготовки іноземних громадян до вступу у заклади вищої освіти УкраїниArticle