Сухомлин, Тетяна АнатоліївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаСухомлин, Андрій АнатолійовичПавленко, Ганна ПетрівнаКоковська, Оксана Валеріївна2024-11-112024-11-112024Сучасні підходи до студентоцентрованого навчання та викладання фізіології / Т. А. Сухомлин, Л. Е. Весніна, Т. М. Запорожець [та ін.] // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : збірка тез та статей наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава 30-31 жовтня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 174–176.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25203В останні роки перед викладачами медичних університетів постають нові виклики для забезпечення студентоцентрованого та практично-орієнтованого навчання майбутніх лікарів при вивченні таких теоретичних дисциплін, як фізіологія. Зокрема, стрімке зростання обсягу інформації для вивчення впливає і на рівень викладання фізіології як фундаментальної дисципліни, і на якість навчання здобувачів освіти. За таких умов потрібно постійно шукати та запроваджувати у процес викладання нові підходи до навчання.Вагомим підходом заохочення здобувачів освіти до вивчення дисципліни є різноманітні форми самостійної та студентської наукової роботи. На кафедрі фізіології тривалий час працює студентська наукова група, учасники якої постійно беруть участь у міжнародних студентських наукових конференціях та конкурсах. Також, здобувачі освіти мають можливість продемонструвати свої знання з фізіології під час Всеукраїнської студентської олімпіади з фізіології. Студентські олімпіади допомагають підвищити рівень підготовки та розвинути вміння застосовувати знання на практиці.ukмедична фізіологіяздобувачі освіти студентська олімпіадаСучасні підходи до студентоцентрованого навчання та викладання фізіологіїArticle