Колот, Еліна ГеоргіївнаЧечотіна, Світлана ЮріївнаВласова, Олена ВікторівнаХміль, Олена ВсеволодівнаКолот, Элина ГеоргиевнаЧечотина, Светлана ЮрьевнаВласова, Елена ВикторовнаХмиль, Елена ВсеволодовнаKolot, E. G.Chechotina, S. Yu.Vlasova, O. V.Khmil`, E. V.2018-01-112018-01-112013Сучасні методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам / Е. Г. Колот, С. Ю. Чечотіна, О. В. Власова, О. В. Хміль // Світ медицина та біології. – 2013. – № 2. – С. 100–102.УДК 615 + 376.68https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5005У статті показані переваги та недоліки введення європейського освітнього процесу в навчання іноземних студентів, оцінюються пасивні та активні методи навчання іноземних студентів медичного вузу. Гуманістична система запропоновано як адаптований до навчання іноземних студентів активний метод. В статье показаны преимущества и недостатки внедрения европейского образовательного процесса в обучение иностранных студентов, оценены пассивные и активные методы обучения иностранных студентов медицинского вуза. Гуманистическая система предложена как адаптированный к обучению иностранных студентов активный метод. In the article, it is shown the advantages and disadvantages of the implementation of the European educational process to the international education as well as passive and active methods of teaching of foreign students at medical higher educational establishments. Humanistic system is proposed as active method adapted to foreign students teaching.ukкредитно-трансферна системаметоди навчанняіноземні студентиіноземні студентикредитно-трансферная системафармакологияметоды обученияиностранные студентыcredit-transfer systempharmacologyteaching methodsforeign studentsСучасні методичні підходи викладання фармакології іноземним студентамСовременные методические подходы преподавания фармакологии иностранным студентамModern methodological approaches of pharmacology teaching to foreign studentsArticle