Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаБєляєва, Олена МиколаївнаКостенко, Вікторія ГеннадіївнаЕфендієва, Світлана МиколаївнаВарданян, Анаіт Оганесівна2024-06-252024-06-252024Особливості викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти / Є. Гончарова, О. Бєляєва, В. Костенко, С. Ефендієва, А. Варданян // Сучасні тенденції дослідження та викладання іноземних мов : матеріали ІІІ Міжнар. онлайн-конф. (Полтава, 16–17 травня 2024 р.). – Полтава : Астрая, 2024. – С. 81–87.978-617-8231-71-2https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24180Розглянуто специфіку роботи викладача іноземної мови за професійним спрямуванням, що полягає в необхідності формування висококваліфікованого фахівця в обраній здобувачем вищої освіти галузі, спрямуванні зусиль на розвиток його пізнавальної та професійної мотивації, забезпеченні зв’язку вивчення іноземної мови з реаліями її застосування в подальшій фаховій діяльності. Зауважується, що вправи і завдання, пропоновані викладачем, мають спонукати студентів до сприйняття і осмислення реального контексту застосування отриманих знань у майбутній професійній діяльності, формувати їх іншомовну професійну компетентність. Визначено самостійну роботу здобувачів вищої освіти як важливий фактор набуття знань з іноземної мови за професійним спрямуванням. The paper considers the specifics of the work of a foreign language for professional purposes teacher, which consists in the need to form a highly qualified specialist in the field chosen by a higher education student, directing efforts to develop his/her cognitive and professional motivation, ensuring the connection between learning a foreign language and the realities of its application in the subsequent professional activity. It is emphasized that the exercises and tasks offered by the teacher should encourage students to perceive and comprehend the real context of applying the acquired knowledge in their future professional activities, to form their foreign language professional competence. The independent work of higher education students is defined as an important factor in the acquisition of knowledge of a foreign language for professional purposes.ukіноземна мова за професійним спрямуваннямздобувач вищої освітипрофесійно-значуща інформаціяіншомовна професійна компетентністьforeign language for professional purposeshigher education studentprofessionally significant informationforeign language professional competenceОсобливості викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освітиArticle