Каськова, Людмила ФедорівнаУласевич, Лариса ПавлівнаАмосова, Людмила ІванівнаПавленкова, Оксана СергіївнаНовікова, Світлана ЧеславнаЯнко, Наталія ВалентинівнаХміль, Олена ВсеволодівнаСадовські, Марина ОлександрівнаКаськова, Людмила ФёдоровнаУласевич, Лариса ПавловнаАмосова, Людмила ИвановнаПавленкова, Оксана СергеевнаНовикова, Светлана ЧеславнаЯнко, Наталья ВалентиновнаХмиль, Елена ВсеволодовнаСадовски, Марина АлександровнаKaskova, L. F.Ulasevych, L. P.Amosova, L. I.Pavlenkova, O. S.Novikova, S. Ch.Yanko, N. V.Khmil, E. V.Sadovski, M. O.2025-03-252025-03-252025Особливості підготовки здобувачів освіти стоматологічного профілю до складання ОСП(К)І на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології / Л. Ф. Каськова, Л. П. Уласевич, Л. І. Амосова, О. С. Павленкова, С. Ч. Новікова, Н. В. Янко, О. В. Хміль, М. О. Садовські // Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 20 березня 2025 р. – Полтава : РВВ ПДМУ, 2025. – С. 111–112.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25933Об’єктивний структурований клінічний іспит (далі ОСП(К)І) став важливою частиною освіти стоматологічного профілю, забезпечуючи інтеграцію теоретичних знань і практичних навичок. Викладачі кафедри дитячої терапевтичної стоматології використовують сучасні методи навчання в підготовці до атестації: рольові ігри, групові дискусії, симуляції, методику «мозкового штурму», клінічне навчання, кейс-методи і аналіз клінічних ситуацій, виконання ситуаційних задач. Отримані результати оцінювання знань здобувачів освіти з дитячої терапевтичної стоматології вказують на правильний напрям діяльності викладачів у виборі методів навчання. Объективный структурированный клинический экзамен (далее ОСП(К)Э) стал важной частью образования стомалогического профиля, обеспечивая интеграцию теоретических знаний и практических навыков. Преподаватели кафедры детской терапевтической стоматологии используют современные методы обучения в подготовке к аттестации: ролевые игры, групповые дискуссии, симуляции, методику «мозгового штурма», клиническое обучение, кейс-методы и анализ клинических ситуаций, выполнение ситуационных задач. Полученные результаты оценки знаний соискателей по детской терапевтической стоматологии указывают на правильное направление деятельности преподавателей в выборе методов обучения. An objective structured clinical exam has become an important part of dental education, ensuring the integration of theoretical knowledge and practical skills. Teachers of the Department of Pediatric Therapeutic Dentistry use modern teaching methods in preparation for certification, namely role-playing games, group discussions, simulations, brainstorming, clinical training, case methods and analysis of clinical situations, solving situational problems. In turn, the results of the assessment of knowledge of students in pediatric therapeutic dentistry indicate the right direction of teachers in choosing teaching methods.ukздобувачі освітиатестаціяметоди навчаннядитяча терапевтична стоматологіясоискатели образованияаттестацияметоды обучениядетская терапевтическая стоматологияeducation seekerscertificationteaching methodspediatric therapeutic dentistryОсобливості підготовки здобувачів освіти стоматологічного профілю до складання ОСП(К)І на кафедрі дитячої терапевтичної стоматологіїОсобенности подготовки соискателей образования стоматологического профиля к сдаче ОСП(К)Э на кафедре детской терапевтической стоматологииPeculiarities of preparation of applicants for education in the dental profile for passing the OSP(K)E at the Department of Pediatric Therapeutic DentistryArticle