Бєляєва, Олена Миколаївна2017-11-082017-11-082008Бєляєва О. М. Аналіз дидактичних термінів, пов’язаних з професійно орієнтованим навчанням латинської мови / О. М. Бєляєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. — Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна : [зб. наук. праць / головн. ред. Чистякова А.]. – 2008. – Вип. 12. – С. 59–65.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2528Конкретизовано зміст дидактичних понять “підхід”, “принцип”, “метод” у контексті професійно орієнтованого навчання латинської мови. Обґрунтовано необхідність використання цілісного підходу до навчання латинської LSP медицини, проаналізовано методи навчання латинської мови; Конкретизируется содержание дидактических понятий “подход”, “принцип”, “метод” в контексте профессионально ориентированного обучения латинскому языку. Обосновывается необходимость внедрения целостного подхода к обучению латинскому подъязыку медицины, анализируются методы обучения латинскому языку; Maintenance of didactics concepts “approach”, “principle”, “method” in the context of the professionally oriented studies of Latin is specified. Necessity of the use of the integral approach near the studies of Latin LSP of medicine is grounded, the methods of studies of Latin are analysed.ukпрофесійно орієнтоване навчаннялатинська LSP медицинидидактичний підхідпринцип навчаннянавчальний методпрофессионально ориентированное обучениелатинский подъязык медициныдидактический подходпринцип обученияметод обученияprofessionally oriented studiesLatin Language for Special Purposes of medicinedidactics approachprinciple of studiesmethod of studiesАналіз дидактичних термінів, пов’язаних з професійно орієнтованим навчанням латинської мовиArticle