Стрижак, Світлана Володимирівна2024-05-272024-05-272024Стрижак С. В. Реалізація міжпредметних зв’язків при вивченні біологічної хімії у закладах вищої освіти / С. В. Стрижак // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 13–14 березня 2024 р. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. – С. 185–187.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23872Реформування системи освіти та наукові пошуки ефективних методів, засобів та прийомів навчання у закладах вищої освіти привертає увагу педагогів-практиків до проблеми реалізації міжпредметних зав’язків в освітньому процесі, як одного з засобів інтегрованого підходу до навчання. Міжпредметні зв’язки передбачають інтеграцію знань, концепцій та навичок з різних галузей знань для досягнення більш повного розуміння певної теми, проблеми або явища. Використання проблемно-орієнтованого навчання дозволяє також створити стійкі міжпредметні зв’язки через бінарні лекції, проблемні завдання тощо, які вимагають використання знань з різних наук для розв’язання практичних проблем у біохімії.ukміжпредметні зв'язкизаклади вищої освітиінтерактивне навчаннябіологічна хіміяРеалізація міжпредметних зв’язків при вивченні біологічної хімії у закладах вищої освіти