Боровик, К. М.Риндіна, Наталія ГеннадіївнаШапаренко, О. В.Єрмак, О. С.Іващенко, Р. О.Романюк, М. Г.2022-05-132022-05-132021Формування soft skills в освітньому процесі вищої медичної школи / К. М. Боровик, Н. Г. Риндіна, О. В. Шапаренко [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 36–39.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18269В статті розглядається значення формування м’яких навичок (soft skills) протягом освітнього процесу в вищій медичній школі. Представлені соціально комунікативні, загальнокультурні компетенції, що дозволяють ефективно і гармонійно взаємодіяти з людьми в професійній діяльності. Продемонстрована роль викладача закладу вищої освіти в розвитку soft skills.The article discusses the importance of soft skills formation in the educational process of higher medical school. There are presented social, communicative, general cultural competencies that contribute to effective and harmoniously interaction with people in professional activities. It’s demonstrated the role of a teacher in a higher educational institution in the development of soft skills.uksoft skillsздобувачі вищої освітивикладачsoft skillsapplicants for higher educationteacherФормування soft skills в освітньому процесі вищої медичної школиArticle378.147.091.3:61