Міщенко, Ігор ВіталійовичЗапорожець, Тетяна МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаПавленко, Ганна ПетрівнаЖукова, Марина ЮріївнаКоковська, Оксана ВалеріївнаТкаченко, Олена ВікторівнаЯкіна, Олена ОлександрівнаФілоніч, О. О.Mishchenko, I. V.Zaporozhets, T. M.Vesnina, L. E.Sokolenko, V. M.Pavlenko, H. P.Zhukova, M. Yu.Kokovsʹka, O. V.Tkachenko, E. V.Yakina, O. O.Filonich, O. O.Мищенко, Игорь ВитальевичЗапорожец, Татьяна НиколаевнаВеснина, Людмила ЭдуардовнаПавленко, Анна ПетровнаЖукова, Марина ЮрьевнаКоковская, Оксана ВалерьевнаТкаченко, Елена ВикторовнаЯкина А. А.Филонич А. А.2021-02-122021-02-122010Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційних технологій у підготовці медичних кадрів / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Л. Е. Весніна [та ін.] // Інноваційні освітні технології у підготовці медичних кадрів (частина II) : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2010. – С. 21–23.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14856Освіта як одна з найважливіших складових суспільства мусить швидко реагувати і відповідати стану научнотехнічного прогресу, тенденціям розвитку економічної сфери країни. Вона впливає на всі процеси і сторони життя, оскільки готує фахівців, розвиває особистість, формує певні життєві погляди. Тому особливої уваги заслуговують сучасний стан, проблеми впровадження і перспективи інноваційних технологій у освіті нашої країни. В Україні, починаючи з 1998 р., йде робота з розробки та впровадження галузевих стандартів вищої освіти (СВО). Система державних стандартів вищої освіти України, з одного боку, чітко регламентує вимоги до якості підготовки фахівця, а з іншого, визначає як нормативний обсяг змісту, так і його варіативну частину - вибір навчального закладу і студента. Система стандартів будується за принципами цілеспрямованості, прогностичності, технологічності, діагностичності, що забезпечує можливість вимірювання рівня досягнення й ефективності цілей освітньої та професійної підготовки, сформульованих в ОКХ та реалізованих на основі ОПП.ukвища освітаосвітньо-кваліфікаційна харакатеристикаосвітня професійна програмаліцензійний іспит Крок1тестові завданняСучасний стан та перспективи розвитку інноваційних технологій у підготовці медичних кадрівArticle