Жовнір, Марина Миколаївна2018-03-272018-03-272018-03Жовнір М. М. Коучинг-технології на заняттях мовного циклу: до питання впровадження і контролю навчальних досягнень студентів / М. М. Жовнір // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих навчальних закладах : матер. науково-практичної конференції, Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава : ВДНЗУ "УМСА", 2018. – С. 91–93.УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7097Висвітлено особливості коучингу як механізму, що скеровує діяльність студента на реалізацію поставлених перед ним цілей, та роль коуч-технології під час навчання у вищих освітніх закладах. Акцентовано увагу на специфіці використання засобів лінгво-коучингу на заняттях мовного циклу. Розглянуто особливості реаліза¬ції коучингу під час контролю навчальних досягнень студентів; The article deals with сoaching as mechanism that directs student's development to goals achievement. The author studies the role of сoaching in the process of training in the higher educational System. Attention is focused on the specifics of usage of linguistic сoaching tools in teaching linguistic cycle classes. Peculiarities of сoaching realization during control of students educational achievements are examined.ukкоучинглінгвістичний коучингнаставництвопедагогічна технологіяоцінюваннямоніторингКоучинг-технології на заняттях мовного циклу: до питання впровадження і контролю навчальних досягнень студентівThesis