Лещенко, Тетяна ОлександрівнаСамойленко, Ірина Володимирівна2017-12-012017-12-012009Лещенко Т. О. Психологічні основи формування клінічного мислення у процесі вивчення ділової української мови / Т. О. Лещенко, І. В. Самойленко // Клінічне мислення: шляхи формування та вдосконалення : матеріали конф. – Полтава, 2009. – Ч. 2. – С. 3.УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3706Наголошується на тому, що підготовка лікаря - безперервний процес, у якому однаково важливу роль відіграють виховання, навчання і як результат - формування клінічного мислення, оскільки мислення тісно пов'язане з мовою як системою знаків, що є засобом не тільки спілкування, а й мислительної діяльності. Саме у віковому періоді 17-18 років думка остаточно об'єднується зі словом, унаслідок чого утворюється внутрішнє мовлення як основний засіб організації мислення. Інтелект у своїх вищих проявах стає мовленнєвим, а мовлення інтелектуалізованим. Виникає повноцінне теоретичне мислення. Поряд із цим відбувається активний процес формування наукових понять у межах дисциплін, що викладаються на молодших курсах. Студенти набувають остаточних форм розумових дій та операцій із поняттями, що відрізняє словесно-логічне абстрактне мислення від наочно-образного.ukклінічне мисленняпсихічний пізнавальний процесмовленнєвий інтелектукраїнська мовамислительна діяльністьредагування текступереклад текступрофілізаціяПсихологічні основи формування клінічного мислення у процесі вивчення ділової української мовиThesis