Важнича, Олена МитрофанівнаСидоренко, Антоніна ГригорівнаШакіна, Еліна ГеоргіївнаЧечотіна, Світлана ЮріївнаЛуценко, Руслан ВолодимировичЛуценко, Ольга Анатоліївна2025-04-022025-04-022025-03-20Штучний інтелект у викладанні фармакології: досвід, який можна наслідувати / О. М. Важнича, А. Г. Сидоренко, Е. Г. Шакіна, С. Ю. Чечотіна, Р. В. Луценко, О. А. Луценко // Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 20 березня 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 39–40.978-617-8632-00-7УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26001За даними закордонної літератури розглянуто можливості штучного інтелекту в медичній освіті й наведено перші спроби його використання у викладанні фармакології. According to foreign literature, the possibilities of artificial intelligence in medical education are envisaged and the first attempts to use it in teaching pharmacology are given.ukштучний інтелектмедична освітафармакологіятестові завданняобмеження у використанні.artificial intelligencemedical educationpharmacologytest taskslimitations in the usШтучний інтелект у викладанні фармакології: досвід, який можна наслідуватиArticle