Гасюк, Наталія ВолодимирівнаІваницький, Ігор ОлексійовичМошель, Тетяна МиколаївнаПопович, Іван ЮрійовичГасюк, Наталия ВладимировнаИваницкий, Игорь АлексеевичМошель, Татьяна НиколаевнаПопович, Иван ЮрьевичGasyuk, N.Ivanickiy, I.Moshel´, T.Popovich, I.2017-11-302017-11-302014Роль психологічної складової у формуванні професійної свідомості майбутніх лікарів-стоматологів / Н. В. Гасюк, І. О. Іваницький, Т. М. Мошель, І. Ю. Попович // Світ медицини та біології. – 2014. – № 2 (44). – С. 219–222.2079-8334УДК 616.314 − 08:378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3663Автори обґрунтовано доводять, що якість підготовки молодих фахівців в умовах європейської системи залікових кредитів і зміни державних освітніх стандартів забезпечується психологічною складовою. Приведені в статті дані свідчать, що кваліфікаційний рівень майбутнього лікаря-стоматолога залежить від його вміння не лише обґрунтовувати клінічний діагноз, а й проводити змістовну діагностику і диференційну діагностику з даної дисципліни, що забезпечується наявністю інтелектуальної складової та психологічного підґрунтя; Качество подготовки молодых специалистов в условиях европейской системы зачетных кредитов и изменения госсударственных образовательных стандартов обеспечивается психологической составляющей. Приведенные в статье результаты свидетельствуют, что квалификационный уровень будущего врача -стоматолога зависит от его умения не только обосновывать клинический диагноз, но и проводить содержательную диагностику и дифференциальную диагностику по данной дисциплине, которая обеспечивается наличием интеллектуальной и психологической составляющей. Вопросу формирования личности врача-стоматолога в условиях современного медицинского образования уделяется достаточно большое внимание, которое, по нашему мнению, должно содержать и психологическую составляющую; Quality training of young professionals in a European system of credit loans and changes in state educational standards provided a psychological component. Given in the paper results suggest that the level of qualification of the future dentist depends on it`s ability not only to substantiate the clinical diagnosis, but also to conduct a meaningful diagnosis and differential diagnosis of this discipline, which is ensured by the intellectual component and psychological background. So the issue of identity formation dentist in today’s medical education paid enough attention, which in our opinion should contain a psychological component.ukсвідомістьстудентиосвітакваліфікаціяпідготовкасознаниестудентыобразованиеквалификацияподготовкаconsciousnessstudentseducationqualificationtrainingРоль психологічної складової у формуванні професійної свідомості майбутніх лікарів -стоматологівРоль психологической составляющей в формировании профессионального сознания будущих врачей-стоматологовRole in the formation psychological components of professional consciousness of future dentistsArticle