Синенко, Олена АнатоліївнаШтомпель, Вікторія ЮріївнаТретяк, Наталія Григорівна2024-12-242024-12-242024-03-20Синенко О. А. Психологія і типологія особистості здобувача освіти / О. А. Синенко, В. Ю. Штомпель, Н. Г. Третяк // Збірник наукових праць за матеріалами ХXIІ Міжнародної наукової конференції імені засновника Київського медичного університету Валерія Володимировича Поканевича «Стратегії розвитку особистості здобувачів медичної освіти», м. Київ, 20 березня 2024 р. – Київ, 2024. – С. 70–71.УДК: 331.102.344https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25523Реалізація освітнього процесу відбувається на рівні міжособистісних стосунків, спільної діяльності педагога і студента, діалогу рівноправних учасників. Викладач має бути порадником, помічником, консультантом, партнером, а також психологом, який вивчає психологічні особливості особистості студента. Це дає можливість виявити та допомогти здолати складності в навчанні, підняти самооцінку, налагодити спілкування в колективі. Тому вкрай необхідними є знання з психології і типології здобувачів вищої освіти, особливо у контексті впровадження сучасних технологій навчання.ukреалізація освітнього процесупсихолого-педагогічне вивченняПсихологія і типологія особистості здобувача освітиArticle